hr-blog

معرفی بهترین مطالب در سطح وب

hr-blog

معرفی بهترین مطالب در سطح وب

انواع تاسیسات ساختمانی؛تاسیسات لازم برای ساختمان کدام اند؟

تاسیسات ساختمانی

از گذشته تا کنون صنعت ساختمان سازی جایگاه خاصی داشته است. از خانه های گلی گرفته تا آسمان خراش های امروزی به تاسیسات ساختمانی نیاز دارند. یکی از حوضه های پر اهمیت صنعت ساختمان سازی ، تاسیسات ساختمانی میباشد. تاسیسات ساختمانی اگر درست طراحی شوند ، آرامش را به ساختمان آورده و از اتلاف انرژی جلوگیری میکند. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی تاسیسات ساختمانی و انواع آن پرداخته و اطلاعاتی کسب کنیم.

برای مطالعه ادامه مقاله " تاسیسات ساختمانی "به سایت الو آهن مراجعه کنید.

سیستم های لوله کشی ساختمانی

از چیزهایی که در دنیای ساخت و ساز اهمیت ویژه ای دارد ،لوله کشی میباشد. سیستم های لوله کشی ساختمانی تنوع زیادی دارد که در ادامه این مطلب قصد داریم‌ به بررسی انواع سیستم های لوله کشی و مزایا و معایب هر کدام بپردازیم.

اهداف سیستم های لوله کشی ساختمانی:

سیستم های لوله کشی ساختمانی همچون خدمات دیگر وظیفه و هدفی دارد تا مورد استفاده قرار بگیرد. به طور کلی ۲ هدف برای سیستم های لوله کشی ساختمانی وجود دارد. هدف اصلی آن نیز انتقال مایعات به ویژه آب  و گاز ها به داخل و خارج ساختمان است که به ۲ صورت انجام میشود.

  1. وارد کردن آب مورد نیاز به داخل ساختمان برای مصرف افراد.
  2. خارج کردن آب استفاده شده و فاضلاب به بیرون ساختمان

برای مطالعه ادامه مقاله " سیستم های لوله کشی ساختمانی " به سایت الو آهن مراجعه نمایید

بررسی لوله گاز و انواع آن

یکی از نیاز های اساسی زندگی انسان ها از ابتدا تا کنون به ویژه در دوران های سرما و یخبندان ، تامین گرما بوده است . به قول معروف کشف گاز انسان را از سرما نجات داد . اما تمام مشکلات بشر با کشف گاز برطرف نشد زیرا همواره انتقال آن او را به دردسر انداخته است . به این منظور لوله گاز ها ساخته شدند که در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی لوله گاز ، تاریخچه آن، انواع لوله گاز و برند های تولید کننده آن بپردازیم .

برای مطالعه ادامه مقاله " بررسی لوله گاز و انواع آن " به سایت الو آهن مراجعه کنید.

بهترین برند های لوله آب

برند های زیادی چه داخلی و چه خارجی در حال تولید لوله آب و اتصالات لوله آب هستند. البته در ایران از برند های داخلی استفاده شده زیرا کیفیت خیلی خوبی حتی بهتر از برند های خارجی دارند. در این مطلب از قصد دارم بهترین برند های لوله آب داخلی را به شما معرفی کنم تا بلکه در خرید شما کمی کمک کرده باشم. برند تولید کننده لوله آب تاثیر خیلی زیادی در کیفیت محصولات دارد. علاوه بر این قیمت محصولات از برندی به برند دیگر متغیر است. پس باید بهترین برند لوله آب را برای خرید لوله و اتصالات انتخاب کنید. 

لیست زیر شامل بهترین برند های تولید کننده لوله آب در کشور است:

  • نیوپایپ
  • سوپرپایپ
  • آذین لوله
  • نیوفلکس
  • پلی ران اتصال 
  • یزد پلیمر 
  • یزد بسپار
  • آسیا

برای دانلود کاتالوگ محصولات و لیست قیمت های این برند های تولید کننده لوله آب می توانید وارد لینک لوله آب الو آهن شوید.