در صنعت ساختمان سازی، لوله کشی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار بوده به طوری که امروزه صنعت لوله و اتصالات نیز توسعه وسیعی از خود نشان‌داده است. در ان راستا برند های بسیاری از جمله گروه کارخانجات نیک بسپار یزد فعالیت خود را برای تولید لوله و اتصالات شروع کردند.شرکت نیک بسپار یزد یکی از معتبر ترین و مشهور ترین برند های تولید کننده لوله و اتصالات می باشد که در این مقاله مطلبی برای معرفی و بررسی آن تهیه کرده ایم.

تاریخچه

گروه کارخانجات نیک بسپار یزد فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۰ در راستای تولید لوله و اتصالات آغاز نمود. در آن سال شرکت نیک بسپار در شهرک ولیعصر یزد دارای زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع بود که در مسیر پیشرفت های جهانی و ایجاد مصالح نوین ساختمانی گام برداشت. برند نیک بسپار یزد خیلی زود توانست جایگاه مهمی در صنعت لوله و اتصالات از آن خود کند به طوری که در سال ۱۳۸۲ توانست لوله و اتصالات پلی پروپیلن فاضلابی سیستم پوش فیت و همچنین لوله و اتصالات پروپیلن برای مصارف آب آشامیدنی تولید کند. به لطف گروه کارخانجات نیک بسپار یزد و تحقیقاتشان ، برای اولین بار در جهان لوله های تلفیقی هفت لایه جهت مصارف آب سرد و گرم و سیستم های گرمایشی و لوله های آنتی باکتریال ثبت و اختراع گردیده است.

هدف گروه نیک بسپار

شعار و هدف اصلی گروه کارخانجات تیک بسپار توسعه و تحول صنعت ساختمان سازی و فاضلاب شهری با تولید لوله و اتصالات با کیفیت روز دنیا بوده و همواره اساس کار خود قرار داده است. شرکت نیک بسپار یزد علاوه بر آموزش کارشناسان فنی مجرب و استفاده از آزمایشگاه مدرن و مجهز، قادر است کلیه پارامتر های کالاهای تولیدی روز را مورد ارزیابی قرار دهد. نیک بسپار یزد همواره از بهترین ماشین آلات ، نیروی متخصص و مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده تا در راستای هدف خود پیش رفته باشد. هدف و کارکرد خوب این شرکت، توانسته نام نیک بسپار یزد را جزء بترین برند های تولید کننده لوله و اتصال ثبت کند.

افتخارات نیک بسپار یزد

گروه کارخانجات نیک بسپار یزد با مدیریت جناب آقای شهوازیان توانسته است افتخارات و عناوین بزرگی در صنعت لوله و اتصالات در همین دو دهه فعالیت خود کسب کند. شرکت نیک بسپار یزد با سرمایه گذاری در تامین و آموزش منابع انسانی متخصص و با تجربه در زمینه های فنی، تولید، کنترل کیفیت و تجهیزات روز دنیا ، موفق به کسب گواهینامه های زیر از شرکت MOODY آلمان شده است‌ .

  • ISO 9001:2008
  • ISO 14001:2004
  • OHSAS 18001:2007

از دیگر افتخارات برند نیک بسپار یزد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارآفرین برتر کشور:

در سال های ۸۴ و ۸۷ ، گروه کارخانجات نیک بسپار یزد عنوان کارآفرین برتر کشور را کسب نمودند که در جایگاه خود، امری بسیار مهم می باشد. امروزه وضعیت اقتصادی جوانان کشور حالت خوبی نداشته و بیکاری افزایش یافته است. ولی گروه کارخانجات نیک بسپار توانست با کارآفرینی خود به رشد اقتصادی کشور کمک شایانی کند‌‌. همچنین نیک بسپار یزد دارای تندیس جشنواره کارآفرینان برتر در سال های ۸۷ و ۸۹ می باشد ...

برای مطالعه ادامه مقاله "معرفی کارخانه نیک بسپار" به سایت الو آهن مراجعه کنید.