hr-blog

معرفی بهترین مطالب در سطح وب

hr-blog

معرفی بهترین مطالب در سطح وب

بهترین قیمت لوله آب

برای خیلی از مشتریان رنج قیمت لوله آب گنگ بوده و نمی توانند از آن اطلاع پیدا کنند. دلیل آن نیز وجود برند های زیاد و متنوع تولید لوله و اتصالات آب است. از این رو ما مطلبی تهیه و منتشر کردیم که در آن قصد داریم رنج قیمت لوله آب را در برند های مختلف را به شما گفته و کاتالوگ آنها را به ساده ترین نحو ممکن در اختیار شما قرار دهیم. 

بهترین قیمت لوله آب

شما با بررسی و مقایسه تمام برند های مطرح لوله آب در این مقاله، می توانید به بهترین نحو ممکن دست به انتخاب لوله آب مناسب ساختمان خود کنید. 

قیمت لوله آب سوپرپایپ:

شرکت سوپرپایپ از آغاز شروع فعالیت خود که به عنوان نخستین تولیدکننده لوله‌های تلفیقی 5 لایه در منطقه خاورمیانه و پنجمین شرکت در جهان شناخته می‌شود، همواره دیدگاهی علمی همراه با نگرشی مهندسی برای حضور ماندگار در بازار صنعت ساختمان و تاسیسات را برنامه‌ریزی کرده و مدنظر داشته است.

در سال‌های اخیر و پس از گذشت تقریبا دو دهه از شروع فعالیت شرکت سوپرپایپ، این کارخانه تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین کارخانه‌های کشور شده و هم‌چنین با صادرات محصولات خود به کشورهای همجوار توانسته  است حضور قدرتمندی در بازار سایر کشورها نیز داشته باشد.

قیمت لوله آب سوپرپایپ

قیمت لوله آب سوپرپایپ در رنج 15 هزار تومان تا 13 میلیون تومان قرار دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق هر لوله آب کاتالوگ زیر را مطالعه کنید.

لیست قیمت سوپرپایپ

قیمت لوله آب برند آذین لوله:

آذین لوله سپاهان اولین برند تولید کننده لوله و اتصالات از شرکت بزرگ و نام آشنا گیتی پسند است، که به صورت تخصصی و حرفه ای تولید لوله های تک لایه پلی پروپیلن را که بخاطر رنگ به کار رفته به لوله های سفید شهرت پیدا کرده اند را برعهده دارد. 

پس از ظهور مواد پلیمری به سرعت لوله های پلیمری جایگزین لوله های گالوانیزه ، فولادی و مسی شدند. این لوله ها با بالاترین استاندارد وارد بازار لوله و اتصالات ساختمانی شدند. آذین لوله مانند سایر لوله های پلی پروپیلن تک لایه به دلیل ویژگی های خاص خود و نداشتن معایب لوله های فلزی قدیمی به سرعت جایگزین و مورد استقبال قرار گرفت .

برای مطالعه ادام مقاله وارد لینک قیمت لوله آب الو آهن شوید.