hr-blog

معرفی بهترین مطالب در سطح وب

hr-blog

معرفی بهترین مطالب در سطح وب

لوله آب مناسب برای ساختمان چیست؟

راهنمای انتخاب لوله آب مناسب برای ساختمان

به قول معروف، لوله آب مناسب برای ساختمان از نون شب هم واجب تره! انواع زیادی از لوله آب در جنس ها و کارکردهای مختلف توسط برند های مختلف تولید شده است. به طوری که انتخاب را برای هر کسی سخت و سخت تر کرده است. 

اما اهمیت انتخاب درست لوله آب برای ساختمان های مختلف به حد کافی زیاد است تا بتوان برای شناخت انواع لوله آب و ویژگی های هر کدام وقت کافی گذاشت. 

راهنمای انتخاب لوله آب مناسب در ساختمان

در این راستا ما این مطلب را تحت عنوان راهنمای کامل انتخاب لوله آب مناسب برای ساختمان تهیه و منتشر کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی المان های مهم انواع لوله آب را مقایسه و بهترین کاربرد هر کدام را بشناسیم.

گالوانیزه؛ لوله آب مناسب برای هر جایی!

 در صنعت آهن آلات، بر روی فلزاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر می باشند پوششی از فلز روی قرار می دهند که این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و این عمل توسط گالوانیزاسیون صورت می گیرد.

پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد. در مورد لوله های فولادی نیز برای حفاظت از این لوله ها در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی بر روی آن قرار می دهند که به آن ها لوله گالوانیزه گفته می شود.

لوله گالوانیزه از پرکاربردترین و مهم ترین لوله آب ها در دنیای امروز است که پا به هر صنعی گذاشته است. لوله گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد؛ بنابراین استفاده از آن در اکثر تاسیسات لوله کشی ساختمانی توصیه می شود. این دسته از لوله ها در ابعاد و اندازه های متنوع ساخته می شوند.

شما می توانید از لوله آب گالوانیزه با اطمینان کامل در تمامی کاربرد های زیر به عنوان یک لوله آب مناسب استفاده کنید:

  • لوله کشی آب در ساختمان ها
  • سازه های فلزی 
  • لوله آب مناسب در حصارکشی
  • لوله آب مناسب در گلخانه ها
  • مراکز تصفیه
  • آبیاری کشاورزی
  • دکل های مخابراتی و برق

برای مطالعه ادامه مقاله لوله آب مناسب به سایت الو آهن نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.

کدام نمایندگی فروش سینک بهتر است؟

کدام نمایندگی فروش سینک بهتر است؟ 

سینک ظرفشویی جزئی از آشپزخانه است که از همان ابتدا دوست و یاور بانوان بوده است.  از سینک های بزرگ زمینی در زمان قدیم گرفته تا سینک های مدرن امروزی همواره از مهم ترین تجهیزات خانه بوده است.  همواره پیدا کردن یک نمایندگی فروش سینک خوب برای خرید دشوار بوده است ولی امروز ما با معرفی بهترین نمایندگی فروش سینک، این دردسر را برای شما کمتر می کنیم.

کدام نمایندگی فروش سینک بهتر است؟

نمایندگی فروش سینک الو آهن

نمایندگی تاسیسات و تجهیزات آشپزخانه الو آهن اولین پیشنهاد ما برای خرید سینک ظرفشویی می باشد زیرا دارای بهترین کیفیت در عین حال بهترین قیمت سینک می باشد. 

این نمایندگی فروش سینک با داشتن سایت فروشگاهی عالی، بهترین و راحت ترین خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده است. 

 

 گروه صنعتی الو آهن افتخار همکاری با مارک سینک های مطرحی همچون اخوان، استیل البرز، کن، بیمکث و … را دارد و با تجربه چندین ساله همواره در فروش تاسیسات ساختمانی فعالیت می کند.

برای مطالعه ادامه مقاله نمایندگی فروش سینک الو آهن به سایت نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه  کنید.

بهترین قیمت سینک ظرفشویی

بهترین قیمت سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی جزئی از آشپزخانه است که از همان ابتدا دوست و یاور بانوان بوده است.  از سینک های بزرگ زمینی در زمان قدیم گرفته تا سینک های مدرن امروزی همواره از مهم ترین تجهیزات خانه بوده است. 

امروزه تفاوت و تنوع سینک های ظرفشویی آن چنان زیاد شده است که خرید آن را به دردسری بزرگ تبدیل کرده است. اما این تنها مشکل نیست بلکه ناآگاهی از قیمت سینک و گران بودن آن نیز در این شرایط اقتصادی، فکر خرید سینک را از ذهن هر فردی خارج می کند. 

ما امروز در این مقاله قصد داریم عوامل تاثیر گذرا در قیمت سینک را بررسی و در ادامه مناسب ترین قیمت سینک را به شما معرفی کنیم تا شما هم با اطمینان از کیفیت سینک و هم قیمت آن اقدام به خرید لذت بخش کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

مقایسه قیمت سینک بر اساس نوع آن

خب مهم ترین موردی که در قیمت سینک تاثیر گذار است، نوع سینک ظرفشویی است. سینک های امروزی در سه مدل طراحی و تولید می‌شود:

1) سینک ظرفشویی روکار

بین انواع سینک قدیمی‌ترین مدل، نوع روکار است. این نوع سینک به صورتی نصب می شود که لبه‌های کار روی کابینت قرار می‌گیرد. نصب کابینت روکار آسان است و به دلیل طراحی ساده‌تری که نسبت به دو مدل دیگر دارد، از قیمت پایین‌تری برخوردار است. در حقیقت می توان گفت قیمت سینک روکار نسبت در مقایسه با دو مدل دیگر ارزان تر است.

2) سینک ظرفشویی توکار

دومین مدل سینک که مورد توجه مردم هم قرار گرفته است، طراحی شیک و زیبایی دارد. قیمت سینک ظرفشویی توکار از سینک روکار بالاتر بوده و به‌گونه‌ای نصب می‌شود که سطح لگن با کابینت در یک راستا قرار می‌گیرند.

برای مطالعه ادامه مقاله قیمت سینک ظرفشویی به سایت الو آهن نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.

بهترین قیمت هود آشپزخانه

در آشپزخانه های امروزی، هود به یکی از پرکاربردترین و مهمترین تجهیزات خانه تبدیل شده است. یک هود مناسب تمام بو، دود و ذرات چربی حاصل از آشپزی را به خودش جذب می‌کند. به این ترتیب فضای خانه و آشپزخانه شما از بو و چربی غذا در امان می‌ماند. 

انواع مختلفی از هود در بازار عرضه شده است که باعث شده قیمت هود آشپزخانه تنوع بسیار زیادی پیدا کرده باشد. اما ما در این مقاله تمام عوامل موثر در قیمت هود آشپزخانه را بررسی کرده و در آخر به شما خواهیم گفت که با چه قیمتی می توانید یک هود مناسب تهیه کنید.

قیمت هود آشپزخانه به چه عواملی بستگی دارد؟

در ادامه تمام عوامل موثر بر قیمت هود را بررسی کرده و رنج قیمتی هود ها بر اساس المان های مختلف را با هم مشاهده می کنیم.

قدرت و تعداد موتور قیمت هود آشپزخانه

بدون شک یکی از مهم ترین نشانه های کیفیت بالای هود آشپزخانه، قدرت موتور آن است که تاثیر زیادی بر قیمت هود دارد. هرچه قدرت آن ها بیشتر باشد، قدرت مکش آن ها نیز بالاتر بوده و هوای محیط بیشتر تهویه می شود.

اصلی ترین کار یک هود آشپزخانه از بین بردن بوی ها نامطبوع آشپزخانه است و با موتور قوی تر راحت تر می تواند این وظیفه را انجام دهد.

برای مطالعه ادامه مقاله قیمت هود به الو آهن نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.